Detta är jävligt hemskt!!!

Hm...
Asså satt och kolla igenom min 9.åriga kusins profil på facebook och märker att ungen är bättre på stava än mig.. Inte bara det!
Han är bättre än mig i gramafik oxå...!
Asså detta är ju hemsk!
Jag är fyra år äldre och han är bättre än mig? skulle inte förvånna mig om han är bättre i eng oxå!
Kanske dags att börja plugga mer?
För en nioårig unge ska inte vara bättre en person som är 13 och snart 14, på sånna saker...
Det måste vara ett tecken på att han är jävligt bra? och jag jävligt kass?
Skulle gissa på att jag är jävligt kass..!
Fast ligger ändå på vg i vissa saker...
Men bara g i stavning (A)
tror typ samma sak om gramafik...
Asså han är, mvg barn?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0