Först så vill jag....

Först så vill jag tacka lilla busiga Tanja för den fin fina bilden! HOST HOST HOST!
Och jag lovar henne att jag kommer komma på ett sätt att ge igen ;)

Sen så har Tanja rätt att jag har varit lat att blogga! Och jag vet inte om jag kommer börja göra det igen så mycket...
Jävligt tråkigt att blogga! Men ska försöka böja blogga igen ;)

För Tanjas skulle! ^^

Men nu funderar jag om man ska ta och kanske störa Josse i hennes skönhets sömn och dampa sönder? :D
Så man sen kan va och köpa candy? för Josse vill nog oxå ha! :)
Men att gå tilll coop skänns ju fint fint..!?
Asså man är ju bara ass ofixad och det... men slänga på nytt smink och på med kepan så kanske man duger att synas bland folk! ;) 
För att gå osminkad är inte min grejj! Och jag var så duktig igår och tvätta bort sminket jämfört med andra, Tanja! ;)
Men att sminka sig nu låter jobbigt sen har jag ont i ögonen har sovit 2-3 timmar lite halft... vakna hela tiden och det....
lala och nu har jag klängande Tanja över mig, haha jag skänner på mig att hon snart gör nå dumt... den lömska tjejen! ;D

Men hon säger tydligen "jag gör inge dumt" ;) så får väll lita på syrran ^^
Det var ju hon jag gömnde mig baki när vi såg skräckis igår (A) haha..... Hon lät mig inte ens kolla alla gånger! xD ;)
Hon bara "du får inte se!" hon vet när jag hade blivit rädd.... ;)

Det vi mer gjorde igår var att vara på lk ;)
Jag var där ´med Josse, Tanja, Adam och challe :) Men challe stack ganska tidigt! Och som ni såg har jag åkt karusel, åkte två. Den ni ser på bild som Tanja la ut är första jag åker, där Josse och Challe är med!
Och den åkte vi direkt efter vi hade ätit ;)
Andra karuselen blev senare och då var det breke dans (Stavning) som josse ville åka ;)
Men det tog ganska länge innan vi fick plats man måste va så jävlar snabb... och det är ju varken jag eller Josse!
Men smidiga jag lyckades tillslut då jag ofra att springa!
Sen stack vi till norrahamn, men vi stanna inte så jävlar länge där. Stack till moster så körde hon oss till örnäset så köpte vi godis alla och hade kul :)
MEN FÖRJÄVLIGT SÅ MISSA JAG TVÅ GÅNGER NÄR TANJA OCH ADAM KYSSTES!!! MAN VA VAFANNNN!!!


Och sen undrar jag varför solgården har dörren öppen om skiten har stängt?!?!
Jag och Tanja som ville ha löshår...
Men såg en tjej som hade det på lk, hon hade satt rosa i blont och failat ganska mycket! Kanten till löshåret synstes så.... lyckat!

åh glömde nästan säga! Att pappa har kommit hem från Turkiet nu så :D OCh har fått två ass snygga edhardy munkjackor! (Y) sen fyra korta björnborg sockar och ett par puma, sen fick jag ett par armband oxå ^^ Allt var så jäclar snyggt! Så tack ännu en gång för grejorna!!! ;)

Men ska gå och börja jävlas med girlsen nu!
hörs!








-Jag och Josse på första bilden, den fotades när vi hade gått ner till norrahamn :)


- Jag och Tanja på Gina där vi väntar på Josse som kollar efter kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0