Första skoldagen

Första skoldagen var chill? Ganska rolig faktiskt ;)
Fast klart ja så sura jag på Jens... men asså vill inte göra samma sak som förra året ju! Grymt jobbigt och tråkigt... jag är itne en människa för att göra saker där man måste ha kondis å vara smidig...
För, har dålig kropp som bara knackar, otränna, får lätt ont, sträcker mig lätt och min nacke typ alltid sträcker sig eller liknande så man bara AJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!
Så inte mín grej...

Men jag ska faktiskt försöka vara posetiv sen ska jag få Jens sluta klaga... Eller reta mig för han gör mig bara mer sur... Får väll försöka förklara vf jag blir sur!
Och det beror på att när det gäller tidiga morgonan har jag inge humör... Och allt som jag inte vill göra vill jag bara spy över!
Asså jag orkar inte! Min kropp verker och huvudverken kommer oftast... Och jag blir utråkad och sur...

Jag vet att man måste göra tråkiga saker i skolan.. typ bara det men... jag orkar just nu bara, är så jävlar tröt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0