Full öss

Min natt i var inte roligaste..! Låg och försökte somna och lyckades vid fyra tiden somna...
Och jo gissa hur min morgon var då? Vakna av Elias och Erica som spelade legobatman (sover i soffan) och då var kl sju? man ba vafan.... drog täcket över huvudet och somna om...
Men då blev man väckt av pappa kl 10!!!
Då var jag extremt sur, störde mig på allt som hände runt mig...
Och kaffe han jag inte dricka ne, ne... Vi hade så brottom iväg till hem to dad -.-'

Där det var ett himmla gorm när vi skulle tillbaka för Elias vägra...
Hos pappa hämtade jag med mig en av mina höst jackor, för det är förjävligt kallt ute..!
Asså det är fortfarande sommar ju? Var är värmen?!? :(
Så nu har man börja använda höst jackan oxå..
Men ska skaffa någon fake skinjacka, har ju en men den är förkort i armarna! :(
Men önskar mig en av farsan när jag fyller år har vissat han och Erica hurdan det ska va ^^
Så bara hålla tummarna! (Y)

När vi hade kommit till Erica skulle vi iväg till en lekpark, så jag, Maria, Erica, Mirjam och Elias gick iväg..
Där Elias körde slut på mig med att man skulle ditt och ditt... Dags att bli mer tränad, så man orkar!
Och Jag fick äntligen mitt Kaffe när vi var i parken! (Y)
Gött ^^
Och i lekparken skulle dom ha mig att stå på händer, hm... asså jag på händer?
Stog mott en väg och behövde hjälp, inte bara det, jag kunde inte ens stå kvar utan erica höll fast i mig!!
Nog är man klen och klumpig... haha...

men nu bjuder jag på nå bilder skriver under alla bilder förklarningen till dom ;)

     

- Min höst jacka, eller vindjacka. Svart enkel som jag gillr för svart ska det va (Y)

- Elias, ungen smidig som fan! gör en sån där där vålt :) Om jag ens skulle försöka skulle jag väl bryta väranda ben i kroppen!

- Jag, Elias och Maria gungar på gungbrädan, ser lite flum ut...

- Jag, ser helt miffad ut på bilden jag vet, men asså palla bry sig? Man får väll bjuda lite på sig ibland när det gäller bilder ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0