Kall dag!

Urch vad kall dag det är idag! :O
Vi har varit ute med skolan vid kanotklubben hela dagen, eller hela och hela vet jag inte :)
Vi började halv tio och snulade efter lunch så det har varit nice tid iallafall! Men om det inte hade varit så jävlar kallt hade det varit jätte roligt :( Men nu frös man ju ihjäl :(
Padlade lite kajak, men eftersom man blötter ner händerna ganska mkt och det kommer vatten på byxerna och in underjackan och det så blev det väldigt kallt... Så gav upp..

Men annars har min dag varit bra, satt ju framför elden och värmde mig ^^
Men nu ska jag fortsätta vänta på pernilla som ska komma och va med mig :D

Jag från igår när jag dampa framför camen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0