Nice skoldag ;)

Idag har det varit en rolig skoldag!

Igår fick man välja mellan film eller bad så jag, Bitte och Challe valde att bada :) vi var dom ända som bada! ;) 
Så vi hade helt fritt på badet idag! Så jävlar NICE (Y) :D
Bada vi kanske två timmar? Under dom två timmarna, dampa vi, hoppa från trampolinen och 5 meters hopptornet, Challe trixa, Bitte slöa och jag lärde mig dyka ;)
Hade inte så mkt vall, Challe sa till Eva att hämta en badvakt som skulle lära mig, eftersom jag inte lyssnar på han.. haha :)
Men när vi hade badat klart i det varma sköna vattnet, så en kokhet dusch!! (Y)
Man ba värme... <333

Sen torka man håret snabbt klädde på mig och drog hem för att fixa resten, fixa håret, sminka sig och bytta kläder ^^

Dessutom gjorde jag en liten annurlunda sminkning, syns inte på min cam eftersom den suger..!!
Men tog satt vitt där ögat slutat (Eller vad man ska säga) sen drog jag ut med mer vitt och grå nyanser över det svarta :) Behöver ju inte vara helt svart alltid ;)





Kommentarer
Postat av: T Y P J U L I A

fint det var :)

2010-09-15 @ 22:43:03
URL: http://typjulias.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0