Saknar...

Asså får damp här...
Saknar mitt långa, tjocka, fina, hår... SOm inte var söitet, och en stor jävla tova...
Asså nu tar det en halvtimme att göra håret varje morogn om jag inte sover med gårdagens frilla... hm... som jag gör?
Okej, min gammla frilla med det svarta håret kanske tog längre att göra, 30-45 min och den gick inte att sova med... eller går det ju alltid men ja...
Men jag sakanr det.. för man kunde bada emd det utan det blev gult och jobbigt.. Något jag inte nu kan!
Och man kunde gå ut utan att fixa håret noga, asså man behövde bara slänga en snebenna så funka det att gå bland folk med, men nu asså det går inte att gå ut utan att stå framför spegeln och fixa innna

Mitt svarta hår

FIxat hår






Ofixat hår


Kommentarer
Postat av: Imreingelin

Great site keep up the good work

2011-08-30 @ 13:32:33
URL: http://imreingelin.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0