2010 håret

Under det här håret har jag faktiskt trixat mycket med håret, enligrt mig! sen vad andra tycker är en annan sak ;)

Men först under året så var jag brunett Jan-feb :)
it så förstjust i det håret, gillar it det dirrekt... ska jag vara brunett vill jag ha längre hår lite snyggare å sånt.. trivs it i brunt hår! dock min egen hårfärg..




Efter det så skaffa jag svart hår, som jag skaffa i februari något jag hade till... just förre sommarn?
Jag älskade mitt svarta hår! <3 först hade jag svart hår, pan lugg med röda slinger det gilla jag it så mkt... men sen lätt jag luggen växa ut och färga hela håret svart något jag älska (Y) saknar mitt svarta hår grymt mkt ^^




Efter det just innan sommarlovet blondera jag mig, asså fatta vilket jobb det var att bli blond! GAAAAAAAAAAAH tog ju 110 år typ :S Men nog var jag nöjjs med det blonda med saknade mitt svarta hår mkt... och var ju tvungen klippa bort 10 cm av längden :( sen så skaffa jag ju en ny frisyr klippte upp håret, klippte snelugg och då rök ju typ 5 cm till på längden av håret.. :( så man fick ju ass kort hår! Nått jag it gilalr.. vill ha långt hår




Sen efetr mitt blonda så ville jag ha nå coolt udda så då blev det dreads nått jag nu har ju, hehe ;) Jag älskar dom som fan <333



Kommentarer
Postat av: s

hahah ganska mkt du gjort med håret faktisky x)

vad blir nästa hahah? x)

2010-12-22 @ 15:37:54
URL: http://ungframtid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0