25 dec

Mer presenter har jag fått
nanananna!
vad bra :)
Nu överdriver jag lite?
jodå :)

Men jag har ju fått 500 kr på GINA TRICOT! så nu shoppa som fan asså, åkeey man kommer it långt med 500 kr men det räcker en bit. Man måste ju investera ett par nya skor. oxå...
10 paret då dock :) TYP + att jag fått VÄRDENS snyggaste munkis av min brorsa, tack brorsan <33

                                                        men många skor lycklig tjej! <3




                   




Jag har ETT seriöst STORT fel!
  <---  Detta ska föreställa en mennig ^^

Eftersom mina dreads har kliat väldigt, väldigt, väldigt mkt har jag kliat sönder i nacken tät intill hårbotten + att när jag har kliat har jag nästan fått exem... Men Erica sa ifall jag slutar klia försvinner det.. men det kliar ju som nå jävla ANUS! (nej här tar vi it nå respekt till språket)

Men ska investera kyll sprey (Y) så sprayar man med det så skutar det klia, så man får väll hoppas på det!

                                                              Jajaaa, ska gå! Hejs ;) <3


Kommentarer
Postat av: s

hmm har aldrig haft dreads i håret men ska det klia elr e det bara i ditt fall det klias?:O

2010-12-27 @ 16:46:08
URL: http://ungframtid.devote.se
Postat av: s

sv: ahah lite kärleks problem baar ;)<33

tack för du frågar ^^<33

2010-12-27 @ 16:47:51
URL: http://ungframtid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0