CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLLA, HAHAHA!

Min fina rubrik stämmer absolut it! Fick bara nån sjuk idé att skriva det.. haha :) Men sitter hemma med Josse, som små fina barn som sover kl 11? HAHAHA ^^  vi lär väll gå å sova kl 2-3 inatt, så ja.. gäller bara att komma på vad man ska göra.

Idag

Blev väckt av farsan kvart över tio, han jagar upp mig och säger att vi ska åka iväg om en kvart, så man känner sig lite stressad att fixa sig... Vi skulle till boden och träffa en vän till erica som hade bebis, sa dom!

Vilket jävlar mytteri när vi sitter på blå ängeln och käkar pizza säger dom att vi ska vara och välja valp! ^^ <3
Man typ blir asså förvånnad först, som driver lr? Men nä där satt vi sen med massar med hundar och ska välja ut en av tre hannar. ALDRIG sett så jävlar söta hundar för, å den söta hannen vi ska ha (vi hämtar den i januari, då den är 8 veckor besiktad (stavning) å det) somnade i min famn! å den var så söt...! :)
Nu låter jag ju helt uttjattande, men asså ja... ;)

Men sen när jag kom hem så var det bara att leta efter nån jag kunde vara med, så fick jag tag i Josse å hon kom hit och ska sova här :)

Mötter upp josse i stan drar på Tasty och käkar, köper candiiiiii, sen hem ;)

men ska dra nu å ha skojjj ^^ hejs ;D <3


En bild på hunden vi ska ha, som kommer typ heta Batman ;D

Ras: Fransk Bulldog ^^

Kön: Hane


Kommentarer
Postat av: T Y P J U L I A

Ååååååh, shit vad söööööt! :D

2010-12-18 @ 22:19:39
URL: http://typjulias.se
Postat av: Bitte

åh fy fan vad söt! :O :D MÅSTE TRÄFFA SEN O.O :D

2010-12-19 @ 15:34:31
URL: http://therosenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0