Fotokurs + min dag

Fotokurs på skolan, alltså bra lr? slipper mycket arbetstid + jag har förjävligt kul och får tillbringa tiden till det jag gillar ;) Meningen att vi ska hålla på med protrett (stavning) bla. men han vill, att vi ska fota så det har med utanförskap och göra lr mongfalld. Ingen lätt sak direkt, för motivet utanförskap  väldigt tråkigt och dyster, dyster som fan! hallå jag gillar att fota mer glada bilder, inga jävla sorliga sad face bilder! ;S

Men men! blir väll bra imorrn drar vi på stan och fota lite bilder ;) och grubben består av Hanna, jag, Evelina, Tessa och Elina, just nu iallafall! tror Bitte oxå skulle vara med men hon var typ sjuk :S säger stackarn för hon missa biologi provet och det betyder att hon it får nå betyg i biologin i no, eftersom provet gjordes idag, rättades idag och betygen satts idag, så dom som missa det är ganska körda!

Jaja, jag klara skiten så inga problemas för mig :) Men höll på att fota fram till lunch sen var det matte å eng, å slut ^^ Dessutom lätt Elin oss gå 10 min tidigare, förjävligt najjs och ovanligt det :)

När jag kom hem chilla jag på väntade på maten, käka sen var jag med Toni å chilla, snacka såg film tills han skulle dra ;)

Men ja har väll inte så mkt mer att säga, men vafan slänger in lite bilder från idag från kursen :)

dock är väll it så många bilder seriösa xD ganska mycket dampbilder så har it sååå många bilder att visa ens! (;





själv protrett, hehe.. ^^ ja här ser ni ju hur jag såg ut idag ;P




Den här hade iallafall med uppgiften att gö ;)

Ensam person, utanförskap
















förlåt var tvungen (A)
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0