Kom nyss hem

Sitter å nördar musik, cammar å chillar ofc ;)

Kom ganska nyligen hem från skolan, lr nyligen å nyligen kanske 20 min sen.. ;P I skolan klara jag So provet, men vad jag fick i det vet jag dock inte än.. Men det lär jag få veta snart ^^

Provet var om 2:a värdkriget som många tycker är jätte konstig att vi gör eftersom, jag bara går i 8:an, å man brukar göra det i 9:an. Men nu ärre så att vi bestämmde oss att göra klart det i 8:an med våran lärare, vem vet vi kanske tar det igen i 9:an för att förbättra betygen i historia lr gör vi något annat, vet fan inte å är it så jävlar brydd ;)

Och idag skulle matrial lämnas in för att få betyg i bild å när Cicci hade kollat igenom mitt så sa hon att jag får vg ;D så man typ yiiipppi!! ^^  Ända ämnet jag e spec brydd i ju. Men jaja, nöjjjd som fan med det!

som det syns lite har jag varit med rosa sprayfärg i håret igen, jävligt failat å fult!






Kommentarer
Postat av: emil

tyckte inte det vart failat, tyckte det vart snyggt jue :D<3

2010-12-10 @ 16:29:17
URL: http://frizzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0