Lunch

Lunch äntligen, fast ingen god ,mat så skippar den skiten.. Dessutom är it hungrig så :)

Men idag så vaknar man stressar till skolan eftersom Challe skulle vara där redan kl 8!! å ungen har sovmorgon :S så wierd han e...

Morgonen började med ett långt no pass, där Jens hade föreläsning, lr vad det heter :P

Sen bild och är typ klar med min suralistiska (stavning) bild, fast enligt Cicci så är jag it det.. Hon vill att jag ska lägga till nå mer i bakgrunden.. -.-' Sen börjar hon med att vi ska fixa till imorrn bilder som vi vill att hon ska gå efter hon ska bedöma och sätta betyg :) Vi fick även veta att hon kan bedöma efter fotografier, som man har fotat oxå, som hon kan sätta betyg efter, så blir att sammla ihop mina bästa fotografier och leta rätt på alla mina teckningar och foton där jag kan vissa förbättring med tiden.

Lite smått jobbigt tanke på att jag måste åka till pappa och hämta teckningar och sånt, sen fixa ihop alla mina fotografier och leta igenom, jobbigt! :/ jajja bara att göra :)

Här kommer några bilder jag kanske ska vissa, lr? vet inte exakt vad man bör vissa...

Skriv gärna vad ni tycker om bilder och om jag bör vissa dom! :)

En bild på Amida, sj så gillar jag hur ögonon och färgherna blev på bilden




Bör jag ta med den här bilden?


Bron i pajala borde jag ta med?



Bör jag ta med?



Borde jag ta med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0