trött, tröttare, tröttast!

Jag känner mig ännu tröttare och slö än vad jag gjorde igår.. Tror jag håller på att bli lite sjuk lr nå sånt, men spela roll väll it hela värden.

Just nu sitter jag i soffan i sakajärvi, imorse så tog vi tåget till Gällivare, tanke på att jag har halvsovit i tåget så har jag lyckats späna käkarna och fått äcklig jävlar huvudverk... Ingen posetiv dag, känns som klockan är jätte mycket och de.. men ja klockan är bara kvart i tre :S

Men ja, imorrn blirre att sätta i dredsen i håret oxå ^^ Och fyra dagar kvar till jul, längtar it så mycket :S
Men, jaja ska dra hejs! :)


Kommentarer
Postat av: s

var fick du bakgrunden ifrån?:O

den e skit fin! O.O

2010-12-21 @ 22:51:36
URL: http://ungframtid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0