TUNGT! ;O

Tja, Sara klagade nyss att jag måste skriva lite så tänker väll göra det nu ;)

Sitter och glor på tv med dreadsen ihoppflätade i en ändå stor fläta i nacken som är jävligt tungt, lite små jobbigt faktiskt, men skönare att sätta ihopp dreadsen än att ha dom lösa. Dom åker efter armarna och har sig och man bara ryser, haha :)

Men dom är så jävla snygga om jag får säga det sj, sen skiter jag i vad alla andra tycker om dom :) Har dock lite svårt att veta hur jag ska göra när det gäller frisyrer, att börja emd är det så jävla många, sne blir det sååå grymt tjockt om man sätter ihopp dom, så ja lyckas ju fan it ens sätta upp en knutt :S Lite fail.. men lär mig väll ^^

För kanske it ska stå varje gång och skrika efter Erica, bör ju lära mig sj.. Men jaja, ska gå, hejs :)


Kommentarer
Postat av: s

har ngn sagt att dem e fula?:O

aj tkr jag det e skit snyggt med såna i håret:O

2010-12-21 @ 22:50:53
URL: http://ungframtid.devote.se
Postat av: Hanna

Tänk bara på att inte tvätta håret så ofta. En gång i veckan ska räcka. Håret blir ju inte skitigt i och med att det är plast-hår. Det kommer att klia som fasen i hårbotten i början innan håret växer lite så att det inte sitter så tight, men det är normalt.

Är det andra skötselråd går det bra att maila mig.

Vad kul att du är nöjd.

/ Hanna.

2010-12-22 @ 01:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0