ÄNTLIGEN!!!

Äntligen... äntligen, äntligen har jag sätt Eclipse på bio!! :)
Fan vad jag älskar den filmen!!
Den är fan ännu bättre än Twilight och New moon!!
Filmerna blir bara bättre å bättre ;)
Men jag tänker inte berätta om filmen, för jag tycker ni ska se den själv ;)
Men vad har hänt under min dag? ;) jo nu ska ni få höra lite lätt
Först sov jag bort dagen ganska mycket och sörjde att min mobil dog... slut batteri!! och ingen laddare...
Sen åkte jag och Bitte in till stan och träffa Ines och Elli, på väg till bussen träffa jag Pernilla! :D <33333
Sen åkte jag, Bitte, Ines och Elli till Örnäset för att träffa ellis kille Tobias. Trevlig kille.
Sen snabbt hem för mig och Bitte äta pizza, dra in till stan, köpa godis och till bion ^^
Det var min dag för idag lite lätt ;)
Men ska dra, hejs! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Bitte

Den var bättre än twilight och moon TILLSAMMANS ! :o

2010-07-08 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0