men hejsan där ;)

tjaooh, sitter och snackar med Adam på msn, och det :)
Tänkte slänga in lite snabbt vad jag har gjort idag oxå.

Först på morgonen så åkte jag och möte Tanja så åkte vi till mig. Där jag muta henne med pengar om hon sminkar mig ;D
Sen får vi iväg till stan där vi möte Adam och... hm... mins inte vad han hete (A)
Men eftersom allt på stan hade stängt typ for vi vidare hem till mig alltså...
Sen äta, iväg till björx med cykeln, dampa där hem :)
Mer kompliserat orkar jag inte blogga! för det låter jobbigt ;)






- första bilden störde jag mig så jävlar mycket på för min hand kom ivägen, så jag klottra över den :)

- Påväg hem och tanja tar och sätter sig lite bara för att hon kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0