överaskning efter överaskning :)

Sitter hos farmor när Rogga och Netti äntligen kommer, då dom tydligen har skaffat en till hund! :o
Snacka förvånad man blir ;)
En samma ras som Sigge (vad det nu är för ras vet jag inte), fast en hona och hon är mindre än Sigge lilla.
Sena söta lilla underbara tjej heter Svea och är helt underbar!! <33

Sen senare ropar Netti efter oss och jag får tydligen min 14 år present redan nu, yipppi!! (Y)
Eftersom hon tänkte det skulle vara roligare om jag fick den nu på sommarn :)
Det jag fick av dom var en röd Ed Hardy t-shirt, ass snygg och häftig (Y)

Sen senare så ser vi ett par renar springandes utanför, ena hade ass stora horn!! :)
Och Rogga hade ass kul att springa efter dom xD

Och imorrn blir det att klippa sig ^^ 

Men nu har jag inte så mycket mer att säga, hejs <3


Min nya tröja ;D <33







Svea ;D <3



sigge i bakgrunden ;) <33




Renarna

ren 1



Ren 1 och 2



Haha, galna rogga börja jaga dom xD




Och sist men inte minst :) ska klippa mig något i den här stilen ;)




//molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0