Tittade på hus..

Idag... vakna jag av... att pappa stog och sa... vaki peki, vaki peki vaki peki, som någon jävlar papigoja!!
Jag kännde hur sängen slet i mig att jag skulle ligga kvar men det var bara att palla sig upp och göra sig klar för att åka 45 min senare...
Men en kvart så var jag ju fan klar... Inte så himla mycket att göra för mig på morgonen.
Klä på mig, sminka mig och borsta tänderna klar! :) haha...

Men senare for vi iväg till örnäset och titta på hus som var visning på kl 12 ;)
Huset vi var och titta på såg ut som något jävla litet fågelbo utifrån! Men inne värsta jävlar paradiset och stort (Y)
Toan hade ju fan bubbelbad? eller vad man ska kalla det? haha :)
Bastu och sånt skit :)

Metargränd 4, Örnäset

Välskött och välunderhållet 1-plans kedjehus med nytt HTH-kök och trevlig planlösning.Mycket fina badrum med kakel/klinker och golvvärme. Bastu med relaxavdelning. Två altaner och en härlig trädgård.

Fakta

Bostadstyp:
Parhus/Radhus
Område:
Örnäset
Gatuadress:
Metargränd 4
Pris:
975 000 kronor eller enligt ö.k
Antal rum:
5 rum varav 3-4 sovrum
Biarea:
38 m²
Boarea:
145 m²
Tomtarea:
796 m²
Taxeringsvärde:
952 000 kronor


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0