Tjaooh

hejj, ursäkta mig om jag inte har bloggat på länge men har varit för tröt... och lat!
Sen har jag inte haft internet alltid heller, men men nu sitter jag här! ;D

På senaste tiden har det hänt lite, jag har klippt och blonderat mig mer :)
Sen har det varit pajala marknad och då blev jag tillsammans med Jonte igen ^^ <3
Sen slösa man kanske 1500 kr (A) ^^

Sen efter det åkte jag iväg till morfar nere i edsbro ;D
Då jag har varit i stockholm och handlat, sen har jag varit i Göteborg på Liseberg :)
Sen var jag och handla i Göteborg och då skaffa jag ett par fox skor och en fox munkjacka ^^ <3
Har gjort lite mer oxå ju.. ^^

Och just nu är jag hos pappa och sitter på golvet här med alla blickar bakom MIG!!
jaja...
Imorrn åker vi iväg till Skellefteå och vi ska typ va på Bodaborg eller vad det nu hete xD
hehe... 

Men ska dra nu, hejs! <3



// molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0