Fett härlig dag!

Hellu!
Idag slutade vi efter lunch, då jag och Nattis stack på stan (Y)
Var och tog ett kontoutdrag och hade vist 150 kr på kortet, så köpte lite grejjor :)
Blev två par brillor, ett par svarta nörd brillor och ett par rosa sol brillor, sen köpte jag en ring med.
Sen tog pengarn slut....
Ringde och bad mamma om pengar till matt, så åt jag och Nattis på Max.
Sen stack vi och dampa sönder på timmari och testa peruker och masker :)
Sen till morsans jobb, åka och köpa ny mobil! (Y)
Dom hade fått in htc desire på ett ställa så köpte exakt sista dom hade (Y)
Så nu äger jag en htc desire :)
hehe, sen iväg till pajala.
Till farmor och äta middag, sen börja med att avfärga mitt hår! En timme satt jag och är itne ens klar, måste bleka det igen, sen ska jag slänga på en färgning eller nå sånt.
När jag bestämmde mig för att blondera sa min mamma att det gör jätte ont, men det tyckte inte jag.
Fick damp istället för det klia så!!!!!!!!!!!!
Asså satt och skrek kli, kli, kliiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
men ska dra, här kommer några bilder.
Hejs! <3

jag och Nattis <3



Mina rosa brillor




Mina nörd brillor ;) (bilderna tagit efeter jag har blek håret (avfärgat) )






Ny mobil! :D



efter första avfärgningen ;)









//molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0