idag har inget hänt!

hej hej!
Idag har det nästan inte hänt någonting!
Eftersom jag har sovit till klockan tre :) hehe.. så då hinner man tyvär inte göra så mycket. 
Men en sak kan jag säga som har hänt!! 
Jag har ätit tacos!! :D :D 
 Sen så har pappa och Erica hittat ett hus i bens byn (stavning?!??!?!) dom vill flytta till, mitt svar aldrig i hela livet!!

Fast då sa Erica man kan ha hund där, och då flyttar jag! ^^ (om jag får en asså)
Erica sa självklart att jag ska få en hund då, men pappa lätt lite negativ när det gäller hund, hehe... för jag ville att någon skulle köpa den till mig (A)

Sen undrar pappa hur länge det är kvar till när jag fyller 15 för då ska jag tydligen få en moppe så jag kan köra själv in till luleå till skolan, men det är ett tag kvar, nästa år till hösten... suck vill va 15 nu..

Och vi har snackat om att vi ska till gällevare kanske och fira midsommar, ska bli spenande har aldrig varit hos Ericas föräldrar. Men har träffat hennes mamma, mycket rolig person som påminer om Erica ;)

Min style to day

Rosa linne
Ny rosa Adidas tröja
Jeans shorts



Alla gillar att vara flum någon gång ;D




Eftersom jag glömde bort att blogga igår så gör jag det nu.

21 juni

eh... igentligen vet jag inte vad jag ska skriva så det här blogg inlägget kommer bli dåligt!
Igår gick jag och Emil på stan, vi var i stan ungerfär klockan ett och åkte hem kvart över fyra.
Jag skaffa mig två nya långarmade tröjor en Adidas (den ni ser på bild högre upp) och en ljus rosa tröjja :)
Men tyvär vet jag inte vad dom tröjorna kallas för >.< 
Emil köpte en t-shirt som det tog 100 år för han att hitta, hehe... xD
Under tiden vi var på stan träffade vi Sofia och Klara :)

Senare mott natten så såg vi alla the grudge filmerna, urrchh, hatar dom seriöst läskiga faliga filmer...

Men ska dra, hejs <3


My style yestrday

Vitt linne
Vitt mönstrad ed hardy tröja
Vitt muck jacka
jens shorts




Min andra tröja jag köpte ;)
Köpte den på Gina tricot, tyvär var det inte rea på den eller min andra tröja jag köpte så pengarna tog slut snabbt :((



//Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0