Stan (y)

Tjaah!!

Kom nyss hem från stan med Bitte och Emil, då vi hade varit där 4 h.
Vi köpte bara lite grejjer och kolla på olika saker vi vill ha, som vi sen tigger av våra föräldrar att få :) hehe...
Hitta massor av kläder, väskor och skor jag vill haa!!!
En av sakerna var en rosa Adidas tröja!! Så jävlar snygg, och ska köpa den senare kanske eller kanske i sommar då vi ska till stockholm på någon jävlar outlet. Där dom har massor med markeskläder för biligt pris! (Y)
Men ska dra och hjälpa emil med att bli medlem på bloglovin.
Hejs! <3

Dagens style to day!






Bilder från idag


adidas tröjan jag vill ha, den passar ju till min mobil!! ;o Eller?




Hehe, min nya väska!! ;) erskän cool?




Har tyvär ingen bild på min vita klänning jag köpte!

// Molly


Börja premenera på min blogg på bloglovin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0