Tjaooh :)

Tjaooh! ;)

Idag har det inte hänt så mycket, det var menningen att jag skulle vara barn vakt till Elias kl 08.00 men pappa var snäll och lätt mig sova istället :) <3

Senare vid ett så gav vi av oss till Alviksträsk till Sandra och Joha! (y)
Grymt länge sen vi var där, så var glad att vi åkte ditt ^^
Så det blev att myssa med katter, kolla på små söta barn och klia häst i mannen :)

Doms andra son Alvin (tror jag han heter så) han hade blivit så stor och söt!!!
Sen så hade doms hon katt blivit på smällen igen och Lillai (hästen) blivit brektig :)
Yooohoooh!! (Y)
Hahaha, tycker jag borde få en kattunge för pappa men får inte... Men kan förstå varför för farfar är så alargisk, men hur ofta är han hos oss faktiskt?? två gånger om året? Så borde få en katt.... jaja.. Skaffar hund istället!! :p

Men jag har hört att dom ska förbjuda kamphundar i svergie och dom räknar med rottwailer i det..
Asså hur fan kan man förbjuda rottwailer?!?!
Värden vackraste hundras!

Doms som har rottwailer måste dom avliva hunden? och dom med blandras måste dom det med?
För det kommer jag fan inte stå ut med!!
Freja är så jävlar underbar (rottwailer), hon e så jävlar snäll och lydig! Hon gör fan inte en fluga för nära...
Samma med Cola (blandras med rottwailer) så underbar hund med!!
Dom får fan inte försvinna.. Älskar fan cola så mycket... Och älskar freja med... <33
Men e fan kär i hundarna...

Men ska dra här kommmer några bilder...<3

Alvin



Lillai (gammal bild)


pappa hämta hem våran motorcykel oxå (min och kaspers, men blir min när jag e 16)


Kisse katterna


freja <33 har ingen bild på cola


//molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0