Hellu 30 maj

Hejsan alla!
Nu skaffar jag en ny blogg för tredje gången! Ni får gärna börja preminera på min blogg på bloglovin ;)
Kommentera gärna oxå. Jag har inte så mycket att berätta avd som har hänt idag. Har varit på bilitstälning hela dagen. Med Erica och Maria, vi var med doms bil Huggiz som är vit och rosa. Ganska många som skrattar åt bilen för den är så anurlunda :)
Men det är därför dom skaffa huggiz, för hon ska vara anurlunda! :)
Ganska många som fota henne med så är med på masssssor av foto! Va synd att jag aldrig få se bilderna!
Sen senare när jag kom hem börja jag fundera på vad jag ska skaffa för hårfärg, vill ha en ny. Vet inte om jag ska skaffa en ny nu, eller efter sommaren? vad tycker ni?
Men ska gå nu, hejs! <3


Huggiz




Vilken färg borde jag skaffa? KOMMENTERA!!




//molly


Kommentarer
Postat av: emil

jag tycker du ska skaffa femman <33^^

2010-05-30 @ 20:42:44
URL: http://sadhappy.blogg.se/
Postat av: Jessica

JESSICA HJÄRTA HUGGIZZ<333 ;) har redan sagt om hårfärgen ;)

2010-06-04 @ 22:46:51
URL: http://jessicaalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0