Lyckat föräldramöte!

Vi elever på vår skola i åk. 8 hade årnat ett föräldrar möte för föräldrarna i 8.an, men jag kan inte påstå det blev så värst lyckat, det var 6 föräldrar som kom (när jag räknar m min farsa). Sen var vi mer elever än lärare, men it många elver heller som hade kommit... Man typ ba dålig stil lr? Tanke på att det gäller våran klassresa å typ mer än halva klassen dissa skiten.. jaja..

Vi kom iallafall fram till ett par punkter å lite shit vi måste fixa, sen så tycker jag Antons morsa var schysst som ställde upp att ta hand om klasskassan! :)

Men jaja, ska dra nu bloggar kanske senare å jag vet att jag måste bli bättre på att blogga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0