En av mina dampiga dagar ;)

Tjooh, idag har jag varit i Boden och Chillat m Jasse, Josse och Bitte ;)
Nice som fan att träffa fruarna, bl.a! :) (jasse å josse = fruarna)
Men i vårt älskade Boden dampa vi runt i hela dagen, älskade host host... Men var och käka på frasses, då man var så duktig, skulle slå bort bittes hand från att sno mina stripps och då råka min hamburgare flyga iväg och det flög dresing på bitte och jasse, haha, fyfan vad vi skratta! :D
Man var ju lagom klantig (A)
Sen stack vi in på kb, frasses igen då josse skulle äta, sen pholmen ;)
Ja orkar han inte skriva allt jag gjort idag, är för tröt så skriver nån annan dag mer!

Sad face and happy face ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0