;)

Var och pierca mig idag ;D
Och fy fan vad ont det gjorde!! :( Man ba AJJJJJJJ!!! Men nu är båda hållen gjorda så nu ska dom bara läka så jag sen kan skaffa en stav ^^ Fan avd nice det kommer bli! nån gång i november sa han att jag kunde byta ;)

HAHAHA! var så jävlar kul där mina händer skaka som fan och erica små skratta, haha schyst då :) Och piercing gubben ba ärru nervös, man ba ja? Sen sa han glöm inte att andas, man ba haha :)

Han fråga ocå ska jag säga innan jag trycker eller vad? jag han inte ens svara så hade han tryckt igenom nålen, åh helvete vad ont det gjorde... ;)
OCh så fråga han lever du? :) hahha...


Kommentarer
Postat av: Jessii

cewlt ;D min är ju typ mitt emellan dom där 2 hålen ;) jag ska ju dock inte ha en stav så kan bero på d x) men jaa... cewlt iaf ;D <3

2010-09-03 @ 12:34:06
URL: http://justme-jessii.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0