Kalla morgonar...

Fy fan vad kallt det var imorrse! Kan inte fatta att det redan är så kallt... :S Men, jaja för leta rätt på nån jacka, något jag typ inte har? kanske har över 10 jackor men har inte en ända jag vill ha!! Så måste lösa det problemet med kläder...
För att klara av den kalla vägen till skolan jag GÅR så letar man varje plats solen lysser på, för där håller man sig varm ^^
Men nästan bara skugga överallt och ligger frost på varje plats typ, man ba vill inte ha höst... vill inte ha vinter! :(
Vill ha värme! <33

Men när jag äntligen kom till skolan märkte jag att jag hade glömt nyckeln.. :( Så var bara att vänta på Bitte som kom just när vi börja (bitte har extra nykeln), då vi hade planering och fick nya scheman :D
Men när Andre della ut som glömde han oss man ba diss? haha... Men fick det sen :) Då jag märkte att tiderna var omgjorda, på måndagar slutar vi tio i två och alla andra dagar var tre om jag minns rätt ;) Jag å Hanna var nöjda med det för vi slutar faktikst bra tider, men Nattis skrek å gorma att hon inte hinner till sitt beverly hills om vi slutar tre, haha :)
Bara ett tv program ju! Är jag typ den ända som inte kollar på tv? :)

Sen var det språkval, såklart har jag svensk engelska, något som suger... Men bra om man måste bli bättre på engelska eftersom vi bara har engelska i det... haha, Elin tyckte det var hemskt i engelskan för vi inte visste typ vad staverser var, eller vad det hete? Hon ba har inte Cicci lärt er?!?! Jesper sa nått med att han lärde sig det i trean medans jag och Nattis bara titta på varandra som frågetecken xD

Asså ett - man kommer inte ihåg något man lärde sig i trean? Eller? jag gör iallafall inte det.. haha! :)

två - Måste Elin få typ damp för en sån liten sak?

HAHAHA, jaja... :) Sen vare ea, kanske fick fem tal i matteboken gjorda? Lyssnade istället på Nadia som läste spanskan högt och Nattis som gorma med matten, fast hon var som mig fatta inget :)
Jag gjorde ändå viktiga saker räkna hela tiden hur många minuter det var kvar till vi sluta, eftersom vi sluta efter lunch :)
När vi äntligen stack jag hem istället och käka Billys och satt mig vid datan ;) Men ska dra nu, hejs :)


Kommentarer
Postat av: sara

diggar din head-grej hahah xD

2010-09-28 @ 17:43:44
URL: http://youngfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0