Men asså tjenare Tanja ;)

Men asså tjenare här! ;)
Här måste man ju dampa lite! ;) Annars blir livet så tråkigt, ja asså ni förstår..! :)
Men jalla jalla Tanja, ni förstår jag är med Tanja och har vääääldigt mkt damp härrä, ja ni förstår! Jag får ju henne att skratta iallafall när jag mupar mig så härra ;b

Men asså vad är det här? var Bitte? Här väntar vi förjävligt länge på henne, den lilla Chihuahuan, asså chihuahuan ;)
Och nu så klagar Tanja att det är långt till björx, den lilla Affenpinschern :) Ja du förstår dom blivit hundar, haha :) Det kom en fe och förvandlade dom! Men ska forsätta muppa mig nu härra! hejs!  ;)





Ja och här har ni tanja ;) Sexig va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0