Redovisning gick dåligt, eller var det okej? ;O

Tjah, idag var redovisning på målfokus i skolan... Muntligt man bara shit, shit, shit, CICCI!!!
Så ordna man att få redovissa för en mindre grupp :) Eftersom jag inte klarar av för en hell STOR klass :(
Nog att jag faila först som fan och var tvungen börja om helt å hållet, så det blev rätt, lite för mkt nervös kanske?
Men skämmdes (stavning) som fan... hella mitt face blev kokhet så var säkert illröd i facet! :( :S
MEn eftersom jag faila först så sa cicci till mig att börja om och läsa från pappret ordentligt, såg inte dirrekt heller vad det stog heller, så tände lampan å kännde mig som en idiot!  
Sen så stressa jag igenom hela och glömde allt jag hade tänkt lägga till som hade kunnat ge mig högre betyg oxå... lyckat! jaja, men får nog minst g om man nu kan säga så? Vet tyvär inte vad dom nya betygen heter ;)
men ska dra, ses ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0