hemma

Är äntligen hemma efter skolan, skönt som fan är (Y) Idag på skolan hade vi elevensval något jag hade glömt, men det fixa sig ändå :)
I elevensval har jag valt att gå kurser i ledarskap, något man har användning av aknske senare i livet?
Lektionen är lång men några skratt hade vi ;) Roligaste var väll hur gympa lärarna funkar, Maria fråga oss hur är det med en tjej som gympa lärare? Killarna skrek att dom bara går på tjejerna sida och vi skrattar, roliga var när hon fråga men hur är det med en manlig gympa lärare då? Dom går oxå på tjejernas sida sa Junior, HAHAHHAHA, vet inte vad som var så roligt med det men alla garva ihjäl sig! :D
Sen så var det roligt att höra alla kommentarer från folk och när Maria sa till Benny ja sen får man väll tycka att mamma är störd oxå såklart, nog ganska många som tycker det ;)
När vi börja prata om ämnet styrke tränning berätta Maria om hur det funkar där hon tränar (som jag fatta det rätt är hon trännare på fridtiden?) elever bland killarna, när dom lyfter upp hantlarna kollar på sina muskler, sen kolla dom i spegeln när dom drar ner armarna, på det sättet hon berätta och vissa, säger bara HAHAHA ;)

I sluten av lektionen blev jag ass trött och börja små teckna på ett papper, man bara hm en stjärna, lite eld, tärningar, skuggor, klart :) Som lyckat oxå samtidigt jag var klar med teckningen så var lektionen slut ;)
Och dags för lunch men såklart var det ÄCKLIG lunch, serri äter inte korvsoppa... Eftersom alla var tidiga upp från maten så börja vi tidigare å sluta tidigare ;)

Så tog man sig hem :) Och just nu sitter jag och väntar att Erica ska komma så man kommer ut lite oxå ;)
Fast ute kommer jag nog vara ändå eftersom frugan Josse kommer senare, vilken tid vet jag inte än, för josse och tider, aj aj, inte hennes sak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0