Tjahh ;)

Hej alla, sitter hemma och slöar, lyssnar på musik å sånt ;) Fy fan... Imorrn ärre skola oxå, not god!
Måste öva på redovissningen till mf igentligen.. Men asså orkar fan inte redovisa nått jag itne förstår mig på!
Fattar inte ett skavatt av skiten ju.. Så kommer faila stort imorrn :( är jag ganska säker på det..!

Sen hörde jag av Oskar att dom tänkte dra igång ett nytt projekt, serri jag undrar hur skolan tänker, för vi är redan efter i maten tack vare projekten och scheman som inte funkar :/
Vi kommer efter med andra saker vi ska ha klart, snart? Måste läsa ut en bok oxå och skriva en bokreflektion eller vad det heter?

Men ska dra, hejs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0