Urch....

Urch fyfan sitter å snackar med ett par vänner och kom på att vintrern snart e här... FY FAN SÄGER JAG!!!
Vill inte ha nån äckel vinter dirrekt... Längtar inte dirrekt så mkt, för man kan typ bara varra inne på vintern.

Det ända roliga med vintern:

Åka eller köra skotter, något som e kul som fan! Är inte brydd att köra, men älskar älskar älskar att åka!! fan ska nog åka upp nå lov till mormor låter skönt! Fats jag brukar vilja vara hemma i luleå, men blev så sugen att vara hos mormor nu ;)

Slalom, kul som fan, åkt slalom sen jag var sex år typ, men ändå inte spec duktig, haha :) Men jag vet hur man åker och kan åka, är väll huvudsaken? :) HAr lovat Challe att vara med han och åka i motsund, men han hinner nog hitta andra och vara med, men han kommer nog ändå dra med mig ditt ^^ Problemet är bara att det gör så JÄVLAR ont i höften :( Eller höfterna och nä inte för jag e otrännad... Har haft länge många år med att jag får ont i höften av att svänga, sen får jag det på fridtiden när jag gör nått, höft problemen är som värst när jag åker som mäst... Och det betyder att jag får ont när jag bara ibland sätter mig på en stol, asså kanske dags att kolla upp? Ibland blirre till och med att man inte kan röra sig av smärta man bara skriker...

Leka med bobben något jag oxå älskar men inte gör så ofta, för min bob är hos mormor eller kanske hos farmor, asså uppe i pajala, och jag måste ha sälskap till backen om jag ska hoppa ;) sen så måste det finnas nå bra hopp! Förra året var ju hoppen failade, det stora hoppet blev bättre sen när dom hade fixat till det lite... men ändå grymt dåliga hopp... sen är backen så kort man hinner inte få upp nå fart... Men ett måste att vara med boben å hoppa! Men iår ska jag inte råka göra som jag gjorde i vintras... aj, aj, aj säger jag bara! Sträckte ju ryggen.. Inte skönt!!

Sen att åka med en bil som sladdar fan en rolig sak men ingen pallar göra det längre.... sen är Erica åkrädd så farsan leker aldrig med bilen längre typ... Länge sen farsan lekte med bilen faktiskt.. :( 

Ja mkt roligt man kan göra på vintern men problemet är att det är så jävlar kallt och skiten blir aldrig av!! Så kommer självdö och typ gå i ide under vintern.. haha, trötta jag kommer det vara ;)


Kommentarer
Postat av: Molly

Hej Molly..

Oj så mycket tid som går åt ditt skrivande. Hinner du medläxorna

Hälsar din Lågstadiefröken !

2010-10-24 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0