19 april

Duktiga jag stiger upp tidigt 11 idag, Fixar mig och åker iväg och möter upp b-rudarna ;)
In till stan och chilla gå på lite butiker sen käka :) Mötte upp Toni en snabbis och sen träffa jag brorchan vid loet och där vi såg toni och kasper la värdens disss "Fan var han bara så där liten", man ba vafan inte vårat fel att alla inte e 187 cm lång å har 47 som skostorlek ;)

Tar mig in till Boden drar på sun tan och solar en snabbis, tänkte köpa godis med nöjde oss med det vi har, drar till bussen å hem till josse ;D

Ja sorry kanske inte intressant att läsa men helt tom i hjärnan vad jag ska skriva men ska dra iväg och basta typ nu :) Men bara sitta klart en stund på min typ blå, svart + 1000 andra färger som min vita mac e nerkletad med (A) uppsss.. ^^

Men men kanske bloggar senare ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0