Idag

Idag virrig dag typ.. Tog mig 6 gånger imorse innan jag fatta avd klockan var.. Göra sig klar sen cykla iväg till skolan, ea på morgonen å äntligen har vi fått internett i skolan! (y'' <33 YOHO!!! :D Alla typ ass glada sprang runt över allt ;)

Sen iväg på teater Tur och retur tror jag den hete.. Inge kul teater men ändå satt jag och garva? haha.. Tack vare att Linus fluma sig genom hela teatern i en timme så dog av skratt! Och hans fina mening bra film bra film.. Sen när dom skrek vi e bra, hörde man andre skrika jag e bättre.. Bara garva som fan! ;)

Sen så slutade vi för dagen, soooft (y'' Var med anton, Marcelo och Linus då, dock får Anton hem och marcelo missa 2 bussar (Y) Sen vid 5 kom Jimmy till stan och jag for och var med han, sen hem tio i nio.. Jaoo vart min dag men måste dra hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0