Snabbt inlägg innan internetet dör ;)

Idag skola, var duktig och cyklade till skolan med andre (y'' Mina ben kändes helt döda efter det, typ otrännad, haha! Man som ba var försvan den där styrkan man hade i sommras? MEn ba att tränna tbx ;) Dock värker min röv.. Minns att jag hade det problemet i sommras! Tanke på att jag fortfarande har ont i röven sen i sommras.. kanske behöver ny sadel?

Men idag efter skolan så cykla jag ut till hertsön för att fråga om prao med andre på ica.. Men var e den där gubbsaken då? på semester :/ Jaja, ba att åka tillbaka ditt på tors ^^

När jag äntligen kom hem trodde jag att jag skulle dö av värme, för cyklat runt i 20+ i solen med tjocka blå yld mjukisar, gina linne, sen en tjock munkjacka på det,, gissa om varmt? :O

Hemma tog jag det bara lugnt med huvudverk.. :/ Åh hungrig som fan å fick ett gott skratt på det av Marcel, hans fina kommentar " DU och din jävlar mage!" ;)

Sen kom toni hit å de, sen har jag väl inte gjort så mkt mer :) Sitter å e sjugen att teckna något, crille som gjorde mig sugen på det eftersom han själv sitter och gör det :P

Men men ska dra internett dör ju om 10 min,, men bjuder på en bild moa fota på mig för någon dag sen ;)

Inte hunnit rättstava! kan finnas mkt fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0