Utöjning piercing och tatueringar

Jag fattar inte dagens samhälle varför får man inge jobb om man har en tatuering, piercing lr utöjning? oj du har en 8a i örat no big deal, lr en piercing i ansiktet och bara för det får du inget jobb, det e ju sjukt! Lr en tatuering som råka synas lite?

Man kan ju ändå jobba lika bra och nej det är inte onödigt att ha sånt, själv tycker jag det är jävligt snyggt i normala mängder, så jag förstår inte på folk som ens ids börja klaga på ungdommar som kanske har ett hål i läppen? lr liknande, no big deal. Inte vårat fel att vi inte lever kvar på 1800 talet som dom gammla tanterna gör.. ;)

Var bara tvungen att skriva detta fick någon jäklar pang bom sak måste skriva :O :D

Detta är mitt öra som lixom får man inget jobb för man har sånt här, it's sick..,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0