..::bilder från åre, komfalägret!::..

Har inte fotat några bilder själv eftersom hade ingen kamera! Dom här bilderna är från Annastina, Amanda, Elin och jakob tror jag :)

Först vår cp lek burken, alla slog sönder knogarna på det! förutom typ alfred som klarade siiiig konstgt nog.

Våran komfalärare Lukas beskrivning på detta "jag slår på en burk (låsas slå), oj jag blöder jag slår lite till (låsas slår igen + ser korkad ut) (y''







gråtkrypning



Raandom ba kul :)



nån rolig teater :)





Random jag som fixar håret! ;D



Dagen vi klättra blandat med klättring å vanliga bilder.. ^^











inte samma person som e där uppe :P bilden ovanför



random ja :)



tv dags!



elin å jag



emil med sina mega hamburgare xD



Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0