..::DaaaAaamp::..

tjaaooooooo, haft en trevlig dag ofc. Och stora fråga är ju varför ärre som sommarlovet kommer igång när det tar slut? *suck*

Men iallafall idag har jag gjort lite av varje ;) På morgonen till Toni, sen tänkte jag fara hem till pappa för hade inget annat för mig men drog till Linus ist å såg film blev sedan hämtad av robban så iväg hämta god jävlar pizza å äta, göötttiiii gött gött..
Sen så blev det att åka å handla med robban sånna här behöver saker, ja ni vet.. typ spegel till halen? ;) Sen blev det boring igen.. Snacka jag med Linn som bjöd hem mig till henne att sitta å ha film kväll med henne och Jimmy, yeyyh så legat å slöat där glott film å snackat! jaja min dag orkar inte skriva nå mer komplicerat haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0