..::Förnya smyckena i öronen skulle inte va fel!::..

Sitter och glor efter smycken till öronen jag har lust att skaffa, dock har jag slösat 1300 kr idag så är inte extremt taggad att köpa smycken nu oxå tanke på att jag lär behöver pengar senare oxå.. Men ska väl köpa efter jag fyllt år lite nytt iallafall! ;) Hitta oxå lite lösnaglar jag börja drägla på ;)

Hitta bara en stav och en till mitt andra håll jag har uppe i örat, staven var cool påminner om typ nitar å jag e ju nitälskaren! ;) Men sen helixen var fett annorlunda försöker lista ut hur det skulle se ut på men kan inte komma på det haha ^^ Men lust att testa den!

Sen fett många olika utöjningar hitta jag och kan inte bestämma mig.. Men kommentera gärna och säg vad du tycker om dom! Och vilken utöjning gillar du bäst? ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0