..::Svar på frågestund!::..

Hur många olika färger har du haft i ditt hår, och vilka tider har du haft de? ;)

Oj hur många vet jag inte, sen när vet jag inte heller eftersom jag var säker 6 år när jag börja med mitt hår! Men vet några saker som jag hade som liten, vinrött underhår, slingor, rosa slingor.. Sen kanske i 4an färga jag svart hår sedan i 5an igen svart :) Sen var jag nog brunnet, hm 6an blonda slingor, 7an mörkbrunt, sedan svart, blondera i slutet av 7an håret blev gult.. Sen blondin långt in i 8an, sen hade jag dreads, sedan blond igen, sen brunt någon månad i 8an tror det var 2 månade innan sommarlovet.. Sen blondera jag mig igen :) Å nu har jag blått med lila slinga! :D

dreadsbild

 

Nikon eller Canon? Om du fick färga håret helt knall rosa med ljusgröna slingor, skulle du göra det? :D:D:D (säg ja, or die)

Bra fråga! Använder ingen av dom märkerna men jag skulle nog själv köpa en Canon om det stod mellan dom två märkerna! ;) Sen knallrosa hår med gröna slingor älskar idén! Så självklart ett JA på frågan ;) Sen desutom får jag skaffa (a

Vaför e du så söt ? :D hur kom du på att du skulle färga håret blått helt plötsligt ? o.o

Idén med blått hår har jag haft sen 6an och nu slog jag till! ;) Fast håret i turkost egentligen med en lila slinga men finns ingen kamera som kan fånga upp färgerna rätt.. Något som stör miiiig... Och sen varför jag är sååå söt vetefan kanske är lite småsöt haha! ;)

 

Troll?

Yeee! Jag e ett stort farligt troll! ;D

 

Är du en Smurf? XD

Men klart du ser väl själv klart å tydligt Anton hagström att jag e smurf? :D

 

Drömjobb?:)

Åh intressant fråga! :D Mina drömjobb (som det är för mig) är tatuerare, fotograf eller modell (a.. Men modell har jag inga chanser i ju, så fotograf eller tatuerare lär jag sikta in mig på! å tänekr nå mitt drömjobb ;)

 

Kakmonster??

Nämen vad avslöjade mig? :O Min nyttiga frukost på kakor?

 

Dator eller TV? Film eller musik? Sommar eller vinter?

Data, musik och vinter!

 

Vad är snyggast, brunetter eller blondiner?

Beror på vad du menar ;) Menar du killar säger jag brunneter på en gång, kommer alltid va brunnter å brunögda som är favoriten :) Sen på tjejer är det kanske blondiner eller brunneter vet faktiskt inte ;)

 

Vem/vilka är din bästavän/bästavänner? Vem är din idol? Vilken är din favoritfärg? Vem är den snyggaste kille du vet? Vem är den finaste tjejen du vet? Vem ser du upp till? Är du kär i någon? Vad har du för djur, vad heter dom osv.?

Mina 2 bästa vänner jag har är Josse och Jasse, min idol hm... Har väl ingen direkt men ser mkt upp till farsans brud erica och hon är väl något sort idol för mig och sedan självklart Eminem största idolen som jag höll på att glömma ;) Favoritfärg svart, snyggaste killen jag vet hm.. min egen kille ofc! Men ifall han inte räcknas så vetefan kanske Eminem :) Den finaste tjejen menar du utsende eller personligheten? men utsende kan jag nog inte välja.. Men nån av mina vänner! Jag ser upp till Erica ;) Jag är kär i min kille jag snart har vart tsm med i ett år! Sedan så äger vi en hund, fransk bulldog namn Gaston :) han är aknske 8-9 månader?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0