måndag

Måndag

En härlig dag, njaa,, kanske it just min favorit dag ;) tycker fredag och lördag e mkt bättre! (Y)
Men, men idag så har jag vart i skolan ofc sen stuckigt till stan och vart med tanja och haft skojj :) Gått runt på stan käkat på max (a''

Tycker det blir oftare och oftare man tjockar sig där, haha (:
Efter max så drog vi oss till kh, där jag typ somna i en av fottöljerna (stavning) ;D Men var ju fan trött så vf it ta sig en tupplur då? haha... Tanja bara skratta åt mig när jag låg där som ett litet.... jao vem vet vad jag såg ut som :) 

Men ska dra nu typ... Har it så mkt att säga, men här kommer lite bilder tanja fota idag ;)

Dock har ungen bara fotat bilder på mig...

Just ja, drog en mörk sminkning idag, it så jävlar bra att göra dom längre.. :( Slutat m dom kanske df.. :/

Tanja blev lite förvånad att se mina ögon i en mörk sminkning, hon ba "har du linser?" man typ ba "näää?" haha, hon blev iallafall avis och sa att jag skulle ge mina ögon till henne ;D För er som it vet blir mina ögon ganska lysande när jag har mörk sminkning och det e ljust ute ;)

Men jaja, borde jag börja sminka mig så igen? Kommentera svar snälla! :)

Bra bild!







Bild som ser förjävliga ut men bjuder på den ;)

När jag somna tyyyp :)


Kommentarer
Postat av: jossee

mkt snyggare när du inte sminkar dig så mörkt :)

2011-02-15 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0