MIN DAG

Min dag idag:

Vakna på morgonen trött som fan, men stiger upp efter 10 sega min och börjar klä på mig, springer till bussen och hinner till den tack vare att bussen är försenad som vanligt.

I skolan blirre att jobba med matte, eng och bild och slutet av dagen är det idrott..

Kommer hem 5 min kanske senare kommer moa och jag börjar byta om för att åka till street dancen (Y)
jag och moa skulle testa och bestämmde oss att fortsätta typ, blir att gå på öppen dans på lösdag, då läraren sa att hon skulle lära oss dansen lite bättre (för dom redan har hunnit börja å köra 3 lektioner).

Sen åka hem, baka choklad bollar som man sen ska frozzzzaaa <3 jamen det var väl min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0