två dagar

Idag:

Vakna på morgonen stressa som vanlig att hinna klart.. hm behöver typ mer än 1 timme på morgonen :/ jaja,, ska väl funka så när man e sölig på morgonen ^^

Men sen till skolan som var ganska så chill tills Cicci kom arg som fan och skrek på killarna ;S Då det tydligen var någon som hade klottrat ner en pall mes blyers sen dragit på golvet + sen typ satt white bord penna på golvet, så hela golvet var svart.. då var hon it glad.. Hon hota med att vi it skulle få nå datorer om vi it sa vem som hade gjort detta, man typ shiiiiit :/

Sen iväg på gympan och åka skriskor och fötterna gjorde så jävlar ont! :( Men kul varre och vi spelade hockey, lr hur jag skulle förklara det dåligt folk på is som ska försöka spela, hahaha! Typ ba Nattis och josef som kan åka bra :P så såg rätt så flumit ut ;D

Igår:

Igår, skola, sen drog jag in till stan med linus och Jakob. Där linus putta ner mig i snön, sen flydde han kan jag säga ^^

Åkte hem, kolla upp buss och for till Nico då han förklara vägen via tel, haha, är alltid lika dålig på att hitta vars jag ska.. :) Kommer ditt, han och Cappe sitter å nördar något jävlar spel man typ ba "nöööööööördar stäng av :D
dock lyssna dom it, haha ^^

Sen stack vi ut till hockey rinken (heter det såå?), där Nico LÖFT UPP MIG! jag typ skrek som fan tills han släppte ner mig (A) :P

Sen stack vi å käka pommes och jag å Nico bråka om läsken som små ungar medans Cappe typ bara skratta åt oss ^^ Sen en buss hem och chilllla



Kommentarer
Postat av: Bitte

hahaha

Jo det stavas hockey rinken, men du skriver INTE och LYFTE fel ^^

mrgf x]

2011-02-22 @ 19:18:43
URL: http://therosenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0