23 jan

Shiiiit orkar fan it blogga! ;( Men kan säga lite kort vad som hänt idag :)

Vakna tidigt på morgonen å Moa var ju it vaken så for till Toni på morgonen å tog sen halv ett bussen till örnäset å träffa Moa ;)
Vi ringde Alex sen å jag höll på å garva ihjäl mig när Moa snacka med han, eftersom helt jävla oväntat skrek hon ba "håll kääääääääften!!!" tror halva örnäset hörde henne, HAHAHAHAHHA!

Vi tog sen bussen ut till hertsön som vi just han med, hos Alex så dampa vi ofc så fiiiint (Y) När vi satt hos Alex så bad han mig å Moa att vi skulle rapa dissar till varandra å han skulle vara domare, dock gick det it så bra,, vi tyyp satt där som nå jävlar noobar å ba ehhhhh... :P

Sen drog vi hem till mig å jag gav Moa lite grejjer hon ville ha ;D Sen till örnäset å jag fick det vackraste man kan få av henne, ett par raasta byxor! <3333 Naw tack gumman älskar dom!! <33

Sen ut å dampa å sen hem? ja det e min dag iallafall ;) men ska dra, hejjjjjs





Kommentarer
Postat av: Mooooa

MEN SHIIIIIIIIIIIIIET kunde du inte hitta nååågon bättre bild :O :P xD <3

2011-02-12 @ 19:31:39
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0