Chill asså m nya prylar (((:

Chill, chilla motherfucker! :)   <--- var josses idé!

hehe, men idag så var jag och mötte upp josse stan, köpte lte prylar, sen till boden å chilla lagom, typ? :)

Men, men, mer detaljerat vad min dag beståd av! ;)

Blir väckt förre fan (05.30) för att komma in till luleå, där jag tråkar... så börjar nöta och försöka få tag på Toni som dock låg å sov, så ja väckte ju han (a' styga lilla jag... haha!
Han svarar till slut och jag sticker ditt, lyckas sen missa bussen in till stan så får ta nästa å josse stter och frågar varje sek i tel "kommer du snart? var är du nu? nu då? kommer du snart?" haha...

På stan hämta ut pengar känner sig rik m 1400:- kontakter och ett present kort på gina 500:- (Y) Först drar vi på rock store, gina trcot, hm, din sko, team sportia, hm igen typ, bik bok osv.. Att shoppa som nån galning är så sköööön känsla <3 SHOPPING IS MY LIFE!! <33 dock är jag lite efter, men var borta när mellandags rean börja :( en riktig sorg.....!

Vad jag köpte:

en ring - den e riktigt grym å snygg enligt miiig ^^

nitarmband - grymt snyggt som faaaan från glitter (:

Gina linne - svart ofc, dock har skiten redan två hål...
-.-'

Kofta - ni vet dom där snygga kofterna från gina m ett "H" på :) som egentligen heter typ baseball/college tröja/jackor :)

Mjukis byxor - svarta snygga jävlar, ofc stora som vanligt ^^

Adidas jacka/kofta - kalla det för vad man vill ^^ men jag brukar säga jacka :)

string - till jasse! it mina! :)


trorre var allt jag köpte :) Sen stack jag och josse å köka tasty <33 som nå små fetto barn, så vi knappt orkade rulla fram till kassan, HAHA! Sen hem till mig och chilla, sen ta bussen 20.20 hem tll josssäää, ja det e väll min dag :) jaja ska gå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0