Chillar hos bitte (y) blir att sova här :)...

imag2189 (MMS)

Chillar hos bitte (y) blir att sova här :) å imorrn börjar skolan.. :( men finns ju ett plus att dagarna gå framåt å de är att snart hämtar vi otto/batman älsklingen ^^ <33 vi hämtar han redan på torsdag, säger ba niiiiice! Men idag har jag åkt slalom m bitte, challe och jojje, kul som fan asså å var första åket för iår, älskar fan det åket (y) men challe å jojje åkte iväg sen till en annan backe medans jag å bitte höll oss i samma.. (: ja.. jag failade lite tanke på att jag it e bra på slalom å vill lära mig å snurra lr vad man ska kalla det för. Men ja, jag klarar att komma baklänges hur lätt som helst, men sen när jag ska tillbaka går det it så bra! Failade lite gånger, lyckades ramla fyra gånger, och HELA nacken knackade! :s it bra typ? Jaja, huvudsaken slog jag it skallen, för åkte utan hjälm för den ut gick på över dreadsen ;s men jaja, ska dra hejs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0