epa?

Ska man skaffa epa? Har ju redan en moppe...
Men när jag fyller 15 tar jag ju kortet till epa å 45 moppe! å borde ha en epa då oxå?
Erica säger sälj moppen förfan! å köp en epa. Men tänker fan it sälja moppen, ska nog spara ihop nog mkt pengar till en epa! ska fan klara det, dock är dom jävligt dyra... :(

Men jag får väl hitta nå jävla jobb, något jag aldrig kommer göra... SORRY EMIL! men kommer nog it kunna komma ner till dig å shoppa ifall jag ska ha epa.. Men lovar att komma ett annat lov, men har fan it råd att komma ifall jag ska ha epa.

Men jaja, ska man skaffa epa?

Kommentarer
Postat av: jossee

Haha men usch nej ! Moppe ska de va

2011-01-25 @ 09:32:46
Postat av: Gud

Men Molly, tänk bara på hur härligt det är att en regnig dag sitta i din varma goa tralla med baslåda och hög musik och köra förbi alla dyblöta mopedister! ^^

2011-01-25 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0