fixaa....t!

Min dag..? tråkig som vanligt.. haha ;)

Var i skolan idag, ofc, vi hade tydligen gympa något jag hade glömt.. Kommer ALDRIG ihåg att vi har det på onsdagar så Mats bli lite sur på mig för jag it har kläder, man ba men glööööööööööööömmmmmmmmmmmeeeeeeerrrrrr ju! Han bara små svara med sura bittra atityden it mitt problem! sura jävla gubbe likxom!

Vafan han kommer ju till skolan och har gympa med oss fast han e sjuk? asså shiit stanna hemma för in i helvete! vill it bli smittad (stavning) :s folk sa att han haft magsjuka så man typ wooowowooow, håller mig undan här!

idag under matten, asså shit gjorde två tal? för Jonas (han som tagit över för Jens) kunde it talet ens sj! så man satt där och klura, höll dock på att ge upp, men sen knäckte jag den! något han oxå gjorde men fatta inget av hans sätt å gjorde mitt ist å vissa han.

Svenskan, jobba so ist, men satt mest å snacka m Linus, Jakob å Bitte ;) Medans duktiga Nattis satt å läste :p
Vi garva lite åt Jacob likxom, för han satt där jätte inne där i sin dator å de, men så fort jag sa nå men mörkhyade, blate lr rasse så kolla han upp på mig som nå, jaa vem vet, haha, vi garva iallafall ihjäl oss åt han xD (Y)
Men han sket sen i datorn å va social med :P Asså prata borde räcknas som ett skolämne ju? vi pratar svenska och använder grammatik (heter det, så??) ju?


Men sen efter skolan var slut å de, drog jag och köpte nylonstrumpbyxor, å skulle va två st i det packetet jag köpte men när jag kom hem märkte jag att det bara var ett par!! sjukt.. :S jaja, ändå morsan som betala (Y) tror jag... hahah! kanske var mitt barnbidrag men det e ju slut (A) Sista pengarna där gick till mat på max ju..

Men sen när jag kom hem börja jag fixa å trixa lite, byte kläder, drog på mig mina nya armband å börja trixa lite med nå pärlor å de.. ^^
Helt onödigt att jag igentligen typ fixar till mig när jag kommer hem, för ska ba va hemma. Men känner mig äcklig om jag ser dålig ut..! :S


Detta trixa jag till m pärlorna, ja vet äcklig bild :S




    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0